Λύκειο

Σχεδιάγραμμα έκθεσης

Σέβη Δριμαροπούλου

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ

ΑΡΘΡΟ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΟΜΙΛΙΑ

ΤΙΤΛΟΣ

 

ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Ένα γεγονός της επικαιρότητας (πχ , στατιστικά , διαπίστωση ).

ΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ

(Αξιότιμε , αγαπητέ κτλ)

ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Η αφορμή για την οποία θα αναφερθούμε στο κύριο μέρος .

ΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ

(Αγαπητοί συνάδελφοι κτλ)

ΠΡΟΛΟΓΟΣ: Η αφορμή για την οποία θα αναφερθούμε στο κύριο μέρος και η θέση μας απέναντι σ’ αυτό .

           ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ   Α) ΟΡΙΣΜΟΣ + ΔΙΑΙΡΕΣΗ (αν είναι δυνατή ) της έννοιας.

                                        Β) ΣΥΓΚΡΙΣΗ- ΑΝΤΙΘΕΣΗ ( ανάμεσα στο παρόν και στο παρελθόν).

                                        Γ) ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΘΕΜΑΤΟΣ

ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΘΕΜΑ

ΘΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ

ΜΙΚΤΟ ΘΕΜΑ

ΑΝΕΡΓΙΑ

Ανάπτυξη με : ΑΙΤΙΟ- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ( όσα αίτια τόσα και αποτελέσματα

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ανάπτυξη με : αιτιολόγηση μέσα από τις θετικές συνέπειες ( γιατί είναι θετικό)

ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ

Ανάπτυξη με : ΣΥΓΚΡΙΣΗ- ΑΝΤΙΘΕΣΗ . Απ’ την μια τα θετικά και από την άλλη τα αρνητικά. Ανάλογα με τον αριθμό των θετικών ή των αρνητικών θα προκύψει και το συμπέρασμα .

 

 

Δ) ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΡΩΝ

 

                                                     ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ                ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΑ

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ : άτομο , οικογένεια , κοινωνία, πολιτεία

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ΑΡΘΡΟ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΟΜΙΛΙΑ

Κλείνουμε με μια γενική διαπίστωση ή μπορούμε να κλείσουμε με μέτρα.

Κλείνουμε με έκφραση συναισθήματος και έκκληση στον αποδέκτη να κινητοποιηθεί και να συνδράμει

Με τιμή

…….

 

Κλείνουμε με 

έκφραση 

συναισθήματος

 και 

προτροπή ή

 αποτροπή 

προς το 

ακροατήριο .

 

Ευχαριστώ 

ΟΜΙΛΙΑ

         I.               ΚΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ

      II.               ΠΡΟΛΟΓΟΣ

   III.               ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ

Α. ορισμός + διαίρεση

Β. αντίθετη άποψη

     Υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ……..

ü      Αναφέρουμε τα αντίθετα επιχειρήματα από τα δικά μας .

   IV.               Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ

Θέτουμε τα δικά μας επιχειρήματα και αντικρούουμε τα επιχειρήματα αυτών που έχουν αντίθετη άποψη . Ανάλογα με τα επιχειρήματα αντίστοιχα δημιουργούμε αντίστοιχες παραγράφους .

      V.               ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

   VI.               ΜΕΤΡΑ

VII.               ΕΠΙΛΟΓΟΣ

VIII.               ΑΠΟΦΩΝΗΣΗ




Σεμινάριο

                                                                                                                                                                      

                                              

Ακολουθήστε μας

Log in